Sunday 19 November 2017

Bwilc Trading System


404 - Kategorie nicht gefunden. Die Seite kan ikke bli opplyst, viil. Sy ein veraltetes Lesezeichen aufgerufen haben. Sie ber slike Syschinen eten veralteten Indeks dieser Webseite aufgerufen haben. Sie eine falsche Adresse aufgerufen haben. Sie keinen Zugriff auf diese Seite haben. Die angefragte Quelle wurde nicht gefunden. Whrend der Anfrage ist ein Fehler aufgetreten. Bitte eine der folgenden Seiten ausprobieren. Bei Probleme er der Administrator dieser Website zustndig. Kategorie nicht gefunden. BWILC av Dirk Du Toit Review. I tror det er svært viktig å legge inn oppdateringer med hensyn til forex utdanning og takk til Felix for å tillate denne funksjonen. Mere ofte enn ikke, blir nye handelsmenn euforiske og begeistret med kurs som tror de er på vei til rikdom og de har endelig funnet kurset som vil gjøre dem som handelsmenn, og du vil fortelle verden om det. Virkeligheten er at handel er en disiplin Å bli god til handel tar tid og en del av den tiden innebærer å vade gjennom masser av forex utdanning for å finne ut hva som virker og hva er oksen. Mens jeg absolutt raved om Dirks kurs da jeg startet kurset, fortsatte å gjøre mentorprogrammet, oppdaget jeg noen hjemmets sannheter underveis. Når du er nybegynner vil du handle og handel godt med en gang Du ignorerer det faktum at det kan ta noen år å mestre det, eller kanskje er du hjernen vasket til å tenke at du kan få umiddelbar fortjeneste av en av de mange guruer der ute Når du blir stukket av markedet du begynner å stille spørsmål til systemet du bruker eller du skylder på megleren eller hva som helst annet. Du klander deg aldri, og du har ikke kontroller satt opp for å måle ytelsen din for å finne ut dine sterke og svake sider for å forbedre deg. Du begynner å hoppe til du kan ikke hoppe mer Så snubler du på det som blir annonsert som et paradoksskifte, en helt ny metode for å handle i en rimelig e-bok. Han klandrer forexpedagogene, teknisk analyse og meglerne for din handels elendighet, for å suge deg og stjele din penger Til slutt tror du endelig jeg har noen på min side som forstår hvor jeg er med min handel og vil lede meg i riktig retning. Jeg gjorde mentorprogrammet og mens målet var å virkelig demonstrere at markedet er tilfeldig og har mye støy de lange øvelsene var veldig ganske tankeløse med tanke på at til tross for markedets tilfeldighet, er det visse grunnleggende mønstre som markedene produserer Dirk, og ignorerer det faktum at markedet er laget av folks følelser som har en tendens til å produsere ikke-lineære formasjoner, en tilfeldig form som kan gjenkjennes og som gjentas. Mens systemet kan være lønnsomt i en viss grad, kan du virkelig ikke maksimere din evne som handelsmann, da systemet er svært begrenset til utvide dine ferdigheter og kontinuerlig fremgang som handelsmann Kurset lærer ikke disiplin eller markedets psykologiske faktorer og effekten som markedet vil ha på deg som handelsmann. Dirks paradoksskift lærer mange beundringsverdige saker som utnytte og hva som gjør opp forexmarkedet og hvordan det fungerer, men generelt er hans markedsvilkårstilnærming bare halvt bakt, og det er synd at han ikke har deltatt i den ekte handelsspørsmålet om markedspsykologi. Hvis han hadde gjort det, ville det noe forandre seg på teknisk handel I stedet bruker han teknisk analyse, meglere og forexpedagoger som voldsrammer i følelsene til tapte nybegynnere som leter etter et svar på deres handelsproblemer som ikke er kort av smart markedsføring. Hennes overdrivelse på grunnleggende for å forstå det større markedsbildet er å skjule det faktum at grunnleggende variabler er relativt ubetydelige for å bestemme hvordan markedene oppfører seg på kort sikt, med mindre du er en nyhetsdrivende. Studier har vist at en kortsiktig utsikt på ett år eller mindre, bidrar grunnleggende faktorer til den samlede avkastningen på investeringen, mye mindre enn psykologiske faktorer. Som andre allerede har sagt, vil du få litt nyttig informasjon om innflytelse og forexmarkedet selv, men ta hans paradigmeskifte med en kniping av salt og gi veiledning en miss. 2006-11-23 oppdatering Jeg tok mentorprogrammet Det var irriterende ved først å måtte gå gjennom en masse data for å studere effekten av tilfeldighet av prishandling. Etter å ha gått gjennom mange øvelser har den gitt en mer omfattende innsikt i prishandlingen og har vist meg hvor jeg gikk galt med teknisk analyse så lenge. Mentorprogrammet ga meg også en clea r forståelse av 4x1-metoden, med mange taktikker som er ekstremt nyttige som ikke er diskutert i BWILC. Jeg er overbevist om at Phil NJ ovenfor synes å ha en veldig god holdning til Dirks arbeid. Kanskje han har blitt scammed for mange ganger og kan ikke tro på fordelene med Dirks tilnærming jeg kjempet i nesten to år for å forstå forexen i det meste av oksetrepet som omgir det med tekniske guruer, og dette er første gang jeg har vært lønnsomt om to måneder siden jeg begynte å handle bwilc-tilnærmingen, og jeg har ikke lukket en negativ handel, men Phil, gjør deg selv en tjeneste, prøv metodene riktig, du vil bli hyggelig overrasket. Dirk er en sann mester i dette spillet, og han har virkelig tenkt på ting med sin metode på det intellektuelle og praktiske nivået 2006-06-07 STOP NEWBIE-HANDELERE DU KAN IKKE FORSØKTE Å IKKE LES DENNE BOOKEN Da 8 måneder i handelen min, og jeg ikke kom overalt, begynte jeg å lete etter svar Jeg kom over noen psykologibøker og fikk utdrag av informasjon om hva markeds beslutningstakere og meglere var virkelig oppe Da realiseringen sunket i at det ikke var bare om psykologi og ikke ble dratt av av megleren som betydde betydningen av grunnleggende viste sin stygge hode til ligningen, men med disse informasjonskrav Jeg visste ikke hvordan jeg skulle begynne å sette alt sammen Da skjedde det uunngåelige Jeg begynte å system hoppe med utilfredsstillende resultater til jeg fant Bird Watching i Lion Country Det er et trist faktum at mange handelsfolk har gått gjennom karriereprosessene jeg har beskrevet ovenfor, blir fortært av håp og drømmer om forex mardi gras av utdanning og systemer som gir deg stor fortjeneste. Hvis jeg bare hadde lest BWILC fra begynnelsen, ville jeg ha reddet meg tusenvis av dollar og mye smerte og lidelse. Dette er en må lese for enhver nybegynnerhandler Du kan ikke forestille deg hvor mye penger, blod, svette og tårer du vil spare deg selv ved å kjøpe denne boken. Boken er ekstremt nede til e arth og forteller markedet nøyaktig hvordan det er Det ruller sammen de viktigste komponentene i handelens psykologi, grunnleggende analyse, hva og hvem utgjør markedet og hvordan, hvorfor det beveger seg. Det forklarer virkeligheten av teknisk analyse og forholdet til det Forex utdanning og meglere markedsførere Så mange koblinger er laget Boken presenterer en helhetlig tilnærming til valutamarkedet og gir deg en byggeblokk tilnærming til hvordan du kan handle forexen som et resultat av å forstå hvordan alt fungerer. Dette er en må lese bok Les denne boken før du prøver noen forex kurs, seminarer, signaltjenester osv. Det vil fjerne en bane gjennom alle, Bull S i bransjen og gi deg kanten du trenger fra begynnelsen, jeg fant det ikke kjedelig å lese på alt Så snart jeg begynte å lese det første kapittelet, visste jeg at dette var akkurat den informasjonen jeg trengte, og jeg kunne ikke sette den ned. Jeg har ikke registrert meg for veiledningen, men hvis det er like bra som denne boken, er jeg s ure det ville være vel verdt det. Personlig Mentoring Programprehensive, all-in online veiledning for personer seriøst om forex trading. Salg Forex Trading. Course av DrForex. En praktisk trading kurs basert på Bird Watching i Lion Country Forex Trading forklart. En omfattende relasjonelle analyse briefing av dagens markedssituasjon. Bird Watching i Lion Country. Forex Trading Explained. Dirk du Toit s opprinnelige, bestselgende, globalt elsket, forex trading ebook. Forex Tanker Articles. by Dirk du Toit. Tanke provoserende og informative artikler om forex trading. Bird Watching i Lion Country - FX Trading Explained. But før du kan rette opp mengden detaljer detaljer aspekter av handelsproblemer basert på denne primære falske tro, er det nødvendig å identifisere stammen hvorfra alle detaljproblemer vokser. Du ser, som røttene til et Baobab-tre, den primære årsaken til den falske troen er ikke åpenbar. Men hovedproblemet i ditt ansikt er praktisk problem som stammen til en Boabab tree Det dominerer scenen. Leserne snakker. Da årene gikk forbi, er det et overraskende og økende antall lesere som bekjenner at de ikke tror på BWILC-meldingen første gang. Ta en titt på hva noen av dem sier og merk at BWILC forårsaker en total forandring i handelsfolk tenkemåte og deres tilnærming. En typisk historie. Første gang jeg leser BWILC var mer enn et år siden. På den tiden følte jeg at jeg allerede hadde en vinnende strategi, dvs. min kopp var halv full eller mer som 90 full jeg var basicall du leter etter en sølvkule og informasjonen fra boken gjorde det ikke så bra at jeg setter det på bakbrenneren. Min strategi var den samme som alle andre. Stor løftestang, små mål, tett stoppfall, og at jeg bare trengte tålmodighet til å vente til alle mine indikatorer lined opp slik at jeg kunne hoppe på de perfekte handel setups. I begrunnet at andre var mislykket fordi de var hensynsløs og utålmodig og var over trading. I var ikke kommer til å la det skje med meg. Jeg endte opp med å bygge et program og sette alle mine handelsoppsett og risikostyringsideer i det og slått det løs. Jeg hadde en versjon som kjører i sanntid, og deretter testet flere forskjellige profitt og tok tapstall, flere tidsrammer osv. Jeg tror jeg er tilbake testet hver kombinasjon i et år. Programmet fungerte bra, og jeg savnet aldri et perfekt oppsett. Hvis jeg mistet, fant jeg ut hva som var galt, tweaked reglene og kjørte det igjen. Jeg gjorde denne prosessen gjentatte ganger i flere måneder Flere kombinasjoner jobbet i 6 måneder eller mer, Jeg var enkelt å fordoble pengene mine i løpet av en måned eller to, men til slutt endte alt med Black Swan. En situasjon som jeg bare hadde beregnet hadde en 1 i 10000 sjanse for å skje og ville rense kontoen min. Det var alt beviset Jeg trengte å vite 100 at nesten alt som ble peddled på nettet, fungerte ikke. Etter en liten pause plukket jeg BWILC igjen. Det var nøyaktig motsatt av hva alle andre gjorde og faktisk ble skrevet av en vellykket handelsmann, ikke en vellykket markedsfører. Det sier meg mer enn noe. Det er ikke raskt og enkelt. Vi lever i en verden av komfort og sikkerhet. Ting er raske og enkle, og utfallene er sikre. Kan ikke se Slå på lysene og se umiddelbart. Trenger du en kopp kaffe te Øyeblikkelig løsning Trenger satisfied. Need å løse noe problem, finn ut viktig informasjon for å gjøre de riktige avgjørelsene angående din ferie Google det Problemet løst. Ditt barn trenger å skape et vitenskapsprosjekt som i stor grad bestemmer hans pass spiste igjen, google det prosjektet gjort og dusted godt inne i tiden og en karakter oppnådd. men disse og mange andre problemer eller behov som kan løses eller fornøyd raskt og enkelt er ikke nesten like komplekse som trading de finansielle markedene. dette er den første punkt BWILC forlater deg i absolutt ingen tvil. Det finnes en helt falsk visning, utviklet av markedsførere, ikke handelsfolk, at forex trading er lett å gjøre og rask til å lære og utføre, bli vellykket og gjenta i komfort til slutten av tiden. så lenge du tror at forex trading er ganske ikke-problematisk og lett kan finne ut, vil resultatene av hva du gjør om noen uker eller måneder på det meste, være definitivt og du vil bli satt for alltid, vil BWILC ikke bety noe for å du Du kommer tilbake til den enkle løsningsbanen Du vil drenere alle muligheter før du gir opp den enkle drømmen. Dessverre er det i de fleste tilfeller ikke nødvendigvis en utvei å få super rik, rask fantasi. Dessverre tror du. Ja, Unfortuna tely fordi de fleste jeg kom over i årene i forexmarkedet er veldig rasjonelle, føtter på bakken, realistiske og generelt sikkert dette var et sted å være forsiktig Men dessverre tror folk som med de fleste andre aspekter av deres liv det vil vær lett og rask å finne ut hvordan du kan tjene mye penger med små penger med sikkerhet. Disse mye penger og små penger er realistisk sett i forhold til deres nåværende middel og livssituasjon. Folk kan ikke høre om forex trading, bli hekta, slippe deres jobb og satse hele livet på forex trading i en uke Nei, de gjør deres forskning, de bruker penger, tid og energi på trening eller tilegne seg erfaring og kunnskap. Og akkurat det er problemet fordi det er vanskelig å få inntrykk av I dag er Internett og med måten Internett ble et primært markedsføringsbil, for bedrifter, småbedrifter og millioner av individuelle Internett-markedsførere at det ikke er raskt og enkelt å tjene mye penger med littl e penger ved hjelp av forex trading. The historier om vellykkede handelsmenn fra lenge siden til den odde nåværende dagen en eller to er presentert for å få deg tilkoblet, men på en eller annen måte at det ikke var raskt og enkelt for dem, faller ved veikanten. Her s poenget fordi det ikke er raskt og enkelt, er den raske og enkle løsningen feil. Her er de tekniske detaljene Forex meglere for individuelle handelsmenn trenger tusenvis og tusenvis av handler som skal gjøres i en uke eller måned for å få en lønnsom virksomhet. Hvis de viser selv på en ekstern måte sannheten om hvor tøff handel er, og hvor utrolig høy risikoen for tap er hvis du behandler måten som gir dem, de vil ikke ha en virksomhet. å ha en falsk tro på dette mest grunnleggende nivå er roten til problemer du vil møte så lenge du har det. Fra dette falske tro det grener ut til alle aspekter av forex trading. But før du kan rette opp mengden detaljer detaljer aspekter av handelsproblemer basert på denne primære falske troen, er det nødvendig å identifisere trun k fra hvilken alle detaljproblemer vokser. Du ser, som røttene til et Baobab-tre, den primære årsaken til den falske troen er ikke åpenbar. Men hovedproblemet i ditt ansikt er et praktisk problem som stammen til et Boabab-tre. Det dominerer scene. Time-versus tid i markedet. Så lenge du tror at du kan tidsmarkedet regelmessig, perfekt og bare trenger å bruke grunnleggende pengerhåndteringsteknikker som ikke risikerer mer enn 2 av kontoen din på alle handler uten å lykkes, vil BWILC mislykkes å imponere deg. Suksessen til detaljhandel forex meglerindustrien er basert på suksessen de måtte plante troen på at ved hjelp av kartleggingsprogramvaren vil millioner av mennesker kunne klare markedet perfekt på hvilket som helst nivå de velger. Du liker det større bildet og ønsker å handle bare et par ganger i uken. Ingen problem Vi har diagrammer og forex kartlegging verktøy for deg. Du kan ikke sitte og vente på kanskje en perfekt trading oppsett et par ganger i uken. Ingen problem Intra dag forex karting teknikker var utviklet for å imøtekomme dine behov. Sitter i timevis og venter på oppsett et problem. Ingen problem. Merk data, ett minutt, fem minutter, ti minutter, femten minutter diagrammer og verktøyene for å få markedet markedet mange ganger om dagen på fingeren din. o krevende å sitte hele dagen og handle mange ganger om dagen Struggle med timingen Ingen problem Automatiser det Forex Robots Inc gjør det stort. Struggle med timingen Ikke noe problem Prøv denne timingteknikken Kjemp med det også Intet problem Her er noe annet Noe annet ikke fungerer så bra ikke noe problem Legg til denne tweak Tweak litt sqweaky Ikke noe problem Her er hvordan du skal olje Oljen lekker Ingen problem Trader Pat viser deg hvordan Trader Pat s timing plutselig ut Ingen problem La meg vise deg. Du får meldingen jeg håper det . Alt er basert på en evne til å perfecte markedet. Troen er at markedet er helt forutsigbart. Det er her tidspunktet kommer inn. Du kan tippe forutsetningene om neste skritt i din komfortable sone skal være UP eller NED Og så kan alle andre gjøre nøyaktig det samme i hvilken tidsramme som passer til deres hvert ønske. Det er bare ett problem. Det er ikke sant. Problemet med timing er stort. Utvilsomt hvis nok folk prøver å gå ut på markedet hver dag. e dag vil noen av dem se ut til å være rett etter at alle markedene viser noen mønstre, og atferden til mennesker som bruker alle de samme teknikkene, kan til og med føre til disse og føre til en forutsigbar tilbakemeldingskrets. men for noen som en del av dette massen av mennesker er det umulig å avgjøre om timing suksessene er rent lykke eller fremveksten av nacsent ferdigheter i trading. BWILC beskriver i detalj dette tidsbestemte problemet og større falsk tro og hvordan å gjenkjenne det og ikke gjøre det til ditt problem også. BWILC går videre og beskriver en løsning basert på at du ikke forbedrer timing på markedet, et brutt tidsavbrudd, men forbedrer din rescilience når du handler bruker tid på markedet. Øyeblikket fjerner du 100 dominans av timing fra din handel, ALDRIG CHANGES. It er som å fjerne bagasjerommet på Boabab. På alle nivåer av handel er ting forskjellige. Hvert aspekt har en vri. For eksempel bruker du fortsatt diagrammer og du bruker fortsatt noen teknisk analyse, men ikke å kaste bort tid ved å prøve å finne frem til den neste store handel, men for å få et perspektiv for å bestemme om og hvordan å tilbringe tid i dagens marked. Det er et faktum at du ikke kan tide markedet ved å bruke grunnleggende. Det er ikke uenig i det hele tatt. Men ikke bare kan du, men du bør bruke grunnleggende for å avgjøre om du burde og hvordan du kan forbedre tiden brukt i markedet. Derfor har BWILC liten interesse i å gi deg en annen pseudo teknisk analyse-leksjon, men introdusere deg til relasjonsanalyse I For å tilbringe lønnsom tid i markedet må du forstå forholdet mellom hendelser ting som skje, pris hvordan prisene endres og tiden som går ut av tiden. Tidsfeilen skaper en dyp utilsiktet og svært skadelig konsekvens Falsk sikkerhet Falsk sikkerhet Folk åpner handelsregnskap fordi de er sikre på at de kan tidmarkedet de går inn i bransjer fordi de er sikre på at det er et høyt sannsynlighetssett. De plasserer de mest latterlige stoppene i nærheten av markedet, fordi se de er sikre, hvis de bare stopper tapene sine og løper fortjenesten deres, vil de lykkes og de løfter seg opp, fordi de er sikre på at de har risikoene sortert med deres poeng, perfekt timing. Hvis du kaster timingfeilen, faller alle disse falske verdipapirene unna. Det er derfor handel er så tøff. Det er ingen grunner til det. Det er derfor BWILC ikke tilbyr sikkerheter i et 1-2-3 handelssystem. Beslutningstiltak under usikkerhet er et godt studert tema. Forskere har Nobelpriser for det. Sikkerhet er personlig. Derfor er handel personlig. Det er ikke noe som en one-fits-all trading solution. Hver enkelt observerer forskjellige ting under usikkerhet, reagerer annerledes, virker annerledes. For å bli god til handel må du bli god til beslutningstaking. gjøre under usikre forhold og leve med evig usikkerhet og nyt det. Hvordan bøker, seminarer og webinarer kan ikke og lærer at. Fuglekikking i Lion Country - Forex Trading Forklart, men det er en sann introduksjon til akkurat det. Det er det første trinnet som sikkert satte deg på riktig vei. Det er hvorfor så mange er så enarmoured med det, selv om det bare er etter andre eller tredje lesing og mange år bortkastet. Har du den luksusen å kaste bort tiden jage dumme teknikker for å oppnå urealistiske drømmer, håper jeg ikke. Kan du ha råd til å linjen lommene i forex meglere ved å være uvitende om hvordan de gjør deg til å gjøre det uten å innse det noensinne, til du bare ikke har råd til det lenger, jeg håper ikke. Du har tid til å være feil til tross for å bli advart Jeg er sikker på at du ikke . Ikke fortell, kom deg på forhånd, lær hvordan du bruker lønnsom tid i markedet. Ta det første trinnet i livet ditt i forexmarkedet nå. ALSO SE BWILC 2013 FOREX TRADING COURSE OFFER. Eller lær å vite Jeg er bedre først ved å abonnere her for mer.

No comments:

Post a Comment