Monday 20 November 2017

Aksje Alternativer Journal


ESOs Regnskap for ansattes aksjeopsjoner. Med David Harper Relevans over Pålitelighet Vi vil ikke revidere den oppvarmede debatten om hvorvidt selskapene skal koste ansatteopsjoner. Vi bør imidlertid etablere to ting. Først har ekspertene i Financial Accounting Standards Board FASB ønsket å kreve opsjoner som koster seg siden begynnelsen av 1990-tallet Til tross for politisk press ble kostnadsutgiftene mer eller mindre uunngåelig da International Accounting Board IASB krevde det på grunn av bevisst press for konvergens mellom amerikanske og internasjonale regnskapsstandarder. For beslektet lesing, se Controversy Over Option Expensing. Second , blant argumentene er det en lovlig debatt om de to primære kvaliteter av regnskapsinformasjon relevans og pålitelighet. Finansregnskap viser standarden som er relevant når de inkluderer alle materielle kostnader som selskapet pådrar seg - og ingen seriøst nekter at opsjoner er en kostnad. Rapporterte kostnader i finansiell stat Forholdene oppnår standarden på pålitelighet når de måles på en upartisk og nøyaktig måte. Disse to kvaliteter av relevans og pålitelighet bryter ofte sammen i regnskapsrammen. For eksempel blir eiendeler vurdert til historisk kost, fordi historiske kostnader er mer pålitelige, men mindre relevante enn markedsverdien - det vil si at vi kan måle med pålitelighet hvor mye som ble brukt til å skaffe eiendommen. Motstandere av utgifter prioriterer påliteligheten, og insisterer på at opsjonskostnadene ikke kan måles med konsistent nøyaktighet. FASB ønsker å prioritere relevans, og tro at det er omtrent riktig å fange en kostnad er viktigere enn å være nøyaktig feil i å utelukke det helt. Beskjed påkrevd, men ikke anerkjennelse for nå I mars 2004 krever den nåværende regelen FAS 123 opplysning, men ikke anerkjennelse. Dette betyr at estimatene for kostnadsutgifter må vises som en fotnote, men de behøver ikke å regnskapsføres som en kostnad i resultatregnskapet, hvor de ville redusere rapportert resultatfortjeneste eller nettoinntekt Dette betyr at de fleste selskaper faktisk rapporterer fire inntekter per aksje EPS-tall - med mindre de frivillig velger å anerkjenne opsjoner som hundrevis allerede har gjort. På resultatregnskapet. 1 Grunnleggende EPS 2 Utvannet EPS.1 Pro Forma Basic EPS 2 Pro Forma fortynnet EPS. Diluted EPS Captures Noen alternativer - de som er gamle og i pengene En viktig utfordring i beregning EPS er potensiell fortynning Spesifikt, hva gjør vi med utestående, men ikke-utøvede opsjoner, gamle muligheter gitt i tidligere år som enkelt kan konverteres til vanlige aksjer når som helst Dette gjelder ikke bare aksjeopsjoner, men også konvertibel gjeld og enkelte derivater Utvannet EPS forsøker å fange denne potensielle fortynningen ved bruk av aksjematerialet som illustrert nedenfor Vårt hypotetiske selskap har 100 000 vanlige aksjer utestående, men har også 10.000 utestående opsjoner som er alle i pengene. Det er at de ble gitt med en 7 kurs, men aksjen har si nc steget til 20.Basic EPS nettoinntekter vanlige aksjer er enkle 300.000 100.000 3 per aksje Utvannet EPS bruker treasury-stock metoden for å svare på følgende spørsmål hypotetisk, hvor mange vanlige aksjer vil være utestående dersom alle opsjonsalternativer ble utøvd i dag I eksemplet som er diskutert ovenfor, vil øvelsen alene legge til 10.000 felles aksjer til basen. Den simulerte øvelsen vil imidlertid gi selskapet ekstra kontantutbytte på 7 per opsjon, pluss en skattefordel. Skattemessig fordel er reell kontanter fordi selskapet får til å redusere sin skattepliktige inntekt med opsjonsgevinst - i dette tilfellet 13 per opsjon utøvet Hvorfor Fordi IRS skal samle inn skatt fra opsjonshaverne som skal betale ordinær inntektsskatt på samme gevinst. Vær oppmerksom på at skattefordelen gjelder ikke - kvalifiserte aksjeopsjoner Såkalte incentivopsjoner ISOs kan ikke være fradragsberettigede for selskapet, men færre enn 20 opsjoner er ISOs. Let s se hvordan 100 000 vanlige aksjer blir 103 900 utvannede aksjer under treasury-stock-metoden, som husker, er basert på en simulert øvelse. Vi antar utøvelsen av 10 000 penger i penger, dette tilføyer selv 10 000 felles aksjer til basen. Men selskapet får tilbake treningsutbytte av 70 000 7 utøvelseskurs per opsjon og en kontant skattefordel på 52 000 13 gevinst x 40 skattesats 5 20 per opsjon Det er en jevn 12 20 kontantrabatt, så å si, per opsjon for en total rabatt på 122 000 For å fullføre simuleringen, vi antar at alle de ekstra pengene er vant til å kjøpe tilbake aksjer. Til den nåværende prisen på 20 per aksje, kjøper selskapet 6,100 aksjer. Sammendrag oppretter konverteringen av 10.000 opsjoner kun 3.900 netto ekstra aksjer 10.000 opsjoner konvertert minus 6.100 tilbakekjøpsaktier Her er den faktiske formelen, hvor M nåværende markedspris, E utøvelseskurs, T skattesats og N antall opsjoner utøves. Pro Forma EPS fanger de nye opsjonene gitt i løpet av året Vi har vurdert hvordan fortynnet EPS fanger effekten av outstandi ng eller gamle opsjoner i løpet av de foregående årene Men hva gjør vi med opsjoner gitt i inneværende regnskapsår som har null egenverdi som er, forutsatt at utøvelseskursen er lik aksjekursen, men er kostbare likevel fordi de har tidsverdi Svaret er at vi benytter en opsjonsprisemodell for å estimere en kostnad for å skape en ikke-kontantutgift som reduserer rapporterte nettoinntekter. Mens aksjebeholdningsmetoden øker nivån til EPS-kvoten ved å legge til aksjer, reduseres proforma kostnadsutgifter telleren til EPS Du kan se hvordan utgifter ikke dobler som noen har foreslått at utvannet EPS inkorporerer gamle opsjonsbidrag mens proforma utgifter inneholder nye tilskudd. Vi vurderer de to ledende modellene, Black-Scholes og binomial, i de neste to delene av denne serien, men deres effekt er vanligvis å skape en virkelig verdi estimat av kostnaden som er hvor som helst mellom 20 og 50 av aksjekursen. Mens den foreslåtte regnskapsregelen som krever utgift er svært detaljert, overskriften er virkelig verdi på tildelingstidspunktet. Dette betyr at FASB vil kreve at selskapene skal estimere opsjonens virkelig verdi på tidspunktet for bevilgning og registrere inntektsføring av utgiften på resultatregnskapet. Vurder illustrasjonen nedenfor med samme hypotetiske selskap vi så på ovenfor. 1 Utvannet EPS er basert på å dele justert nettoinntekt på 290.000 i en utvannet aksjebase på 103.900 aksjer. Under proforma kan den utvannede aksjebasen imidlertid være annerledes. Se vår tekniske note nedenfor for ytterligere detaljer. Først kan vi se at vi fortsatt har vanlige aksjer og utvannede aksjer hvor utvannede aksjer simulerer utøvelsen av tidligere innvilgede opsjoner. For det andre har vi videre antatt at 5.000 opsjoner har blitt gitt i inneværende år. La oss anta at vår modell anslår at de er verdt 40 av 20 aksjekursen, eller 8 per opsjon Den totale utgiften er derfor 40.000. For det tredje, siden opsjonene våre skjer i fire år, vil vi amortisere utgiften de neste fire årene. Dette er regnskapets samsvarsprinsipp i handling, ideen er at vår medarbeider skal levere tjenester over opptjeningsperioden, slik at utgiften kan spredes over den perioden. Selv om vi ikke har illustrert det, kan selskapene redusere kostnadene i påvente av muligheten for feil es på grunn av ansattes oppsigelser For eksempel kan et selskap forutsi at 20 av de tildelte opsjonene vil bli fortapt og redusere utgiften tilsvarende. Vår nåværende årlige utgift for opsjonsbeløpet er 10.000, de første 25 av de 40.000 utgiftene. Vår justerte nettoinntekt er derfor 290 000 Vi deler dette inn i både vanlige aksjer og utvannede aksjer for å produsere det andre settet av proforma EPS-tall. Disse må vises i en fotnote og vil meget sannsynlig kreve innregning i resultatregnskapet for regnskapsår som begynner etter 15. desember , 2004. En endelig teknisk notat for de modige Det er en tekniskitet som fortjener noe omtale. Vi brukte samme utvannede aksjebase for begge utvannede EPS-beregninger rapporterte utvannet EPS og pro forma fortynnet EPS Teknisk, under proforma fortynnet ESP-emne iv på ovennevnte finansiell rapport økes aksjekursen ytterligere med antall aksjer som kan kjøpes med den ikke-amortiserte kompensasjonskostnaden som er, i tillegg til ex Ercise fortjeneste og skattefordelen Derfor, i det første året, da bare 10.000 av 40.000 opsjonsutgiftene er blitt belastet, kan de andre 30.000ene tilbakekjøpere ytterligere 1.500 aksjer 30.000 20 Dette - i første år - produserer totalt antall fortynnede aksjer på 105.400 og utvannet EPS på 2 75 Men i det foregående året, alt annet er like, ville 2 79 ovenfor være riktig som vi allerede hadde fullført utgifter på 40 000. Husk, dette gjelder bare for proforma fortynnet EPS der vi er utgiftsalternativer i telleren. Konklusjon Utgifter for utgifter er bare et bestrebelsesforsøk for å anslå opsjonskostnad. Proponenter har rett til å si at alternativene er en kostnad, og å telle noe er bedre enn å telle ingenting. Men de kan ikke kreve kostnadsoverslag er nøyaktige. Vurder vårt selskap over Hva om lageret dyv til 6 neste år og bodde der Da ville alternativene være helt verdiløse, og våre kostnadsoverslag vil vise seg å være betydelig overstat ed mens EPS var undervurdert Omvendt, hvis aksjen gjorde det bedre enn forventet, ville våre EPS-numre vært overvurdert fordi vår utgift ville vise seg å være undervurdert. Få tak i en personlig opsjonshandelsavtale. Les mer fra hvert alternativ Trade. Option Trading Tips 4 - Å holde en personlig opsjon Trading Journal - kan være den mest utfordrende av de fire tipsene, fordi det på en måte krever det mest disiplin. En personlig trading journal Really Ugh. Det er ganske mye hva min egen reaksjon pleide å være Don Jeg tar meg feil - Jeg har alltid hatt gode poster når det gjaldt detaljene i mine individuelle handler. Mine personlige regneark var en glede å skape og en stolthet. Men det jeg alltid motstod, var å sette sammen og inkludere omfattende notater relatert til handler - for eksempel min begrunnelse for å starte handel, hva denne prisen, hvorfor utløpsdato, hva mine bekymringer var, hvilke tilpasninger ville jeg vurdere om den underliggende aksjen gjorde dette eller det, og noen andre numre ber av faktorer og overveielser som var relevante for hver bestemt handel. Hvorfor jeg begynte å holde en opsjonshandelsjournal. På en måte snublet jeg på kraften og fordelene ved å opprettholde en handelsdagbok da jeg begynte å dele detaljene i mine personlige handler på en ukentlig med Leveraged Investing Community. Det er en ting for meg å fortelle deg alt jeg vet om å bruke alternativer for å skaffe bedrifter av høy kvalitet til sterkt nedsatte priser, eller for å generere høy avkastning på lavrisiko-aksjer. Men det er en annen ting helt hvis jeg viser deg hva jeg snakker om med nåværende virkelige verden eksempler. Å vise mitt eget opsjons handelsregister har vært veldig bra - for ikke å nevne populære læringsverktøy og fordel av Leveraged Investing Club. Fordi medlemmer av Leveraged Investing Club ikke kan bare se over skulderen og se hvordan jeg implementerer prinsippene for Leveraged Investing. Men de kan også lære av mine feil når jeg noen ganger ikke følger mine egne råd fra tid til annen meg. Fordelene ved en Trading Journal. What jeg fant mest overraskende var at dette læringsverktøyet utviklet for å hjelpe andre handlende med sine egne resultater, faktisk gjorde meg til en bedre handelsmann og investor. Og jo raskere å begynne å holde detaljerte poster, notater og andre tanker om hver eneste av dine egne handler, jo raskere vil du oppdage det samme for deg selv. Du vil bli en bedre handelsmann og investor fordi du vil være en dypere handelsmann og investor. Trading AND Investing. Målet med Leveraged Investing er å ta beste kvaliteter av handel og investering og kombinere dem til en strukturelt fordelaktig tilnærming eller metode for å bygge reell og varig rikdom på aksjemarkedet i en akselerert sats. Handlingen med å artikulere dine tanker vil ikke bare avklare disse tankene - det vil også føre til dypere innsikt og epiphanies du ellers aldri ville ha opplevd. Å lage din egen opsjon Trading Journal. How du går om å skape og vedlikeholde din egen personlige trading journal er en tirely opp til deg selvfølgelig Du bør tilpasse det slik at det er behagelig og fungerer for deg Og det kan være så enkelt eller så forseggjort som du foretrekker. Den gode nyheten fra februar var at min nye konto er offisielt finansiert. De dårlige nyhetene er at jeg ikke investerte nok ennå mens markedet fortsatte å smelte høyere, fikk jeg litt, men ikke mye i det hele tatt Mens kontoen min er finansiert, føler jeg fremdeles at jeg skal være veldig forsiktig til skilsmissen min er endelig. Det er virkelig mer enn skilsmissen som holder meg tilbake Jeg tror vi er på grunn av en korreksjon på minst 5, men vil gjerne se 10 Med mindre noe stort skjer, ser Kina som dårlige økonomiske nyheter og eller Hellas eller et annet land starter sin egen EU-utgangsprosess eller gjeld restrukturering, forventer jeg ikke en nedgang som varer mer enn et par måneder. Utsikten min er basert på verdsettelsen av SP 500 og hvor stabil denne klatre har vært. Til slutt vil vi gå tilbake til gjennomsnittet og komme nærmere 50 og 200 - dag glidende gjennomsnitt Jeg har fortsatt for mu ch på sidelinjen selv for det perspektivet. Jeg endte februar med en netto likvidasjonsverdi NLV på 100.200 02 og en netto aktivverdi på 100.202 80 i henhold til Interactive Brokers IB etter å ha startet denne kontoen med 100 000 00 den 2. februar. Etter februar 17, 2017.Jeg hadde bare ett alternativ utløper i dag. Det var i min gamle konto og arbeidet som jeg håpet det ville med en oppgave bare i pengene jeg vil bli tildelt mitt DIS februar 110 dekket samtalen og vil selge mine 100 aksjer av DIS på 110 Jeg kjøpte disse 100 aksjene etter å ha blitt tildelt et 115 nakent sett i januar 2016 etter å ha solgt putten i november 2015 Dette er det lengste holdet jeg har hatt på en enkelt aksje i år, og jeg har en realisert gevinst på 43 52 inkludert premiums. These aksjer var på min gamle konto, og når aksjene er tildelt denne helgen, vil jeg kunne lukke kontoen og slå fullstendig fokus på min nye konto. Det er, forutsatt at sluttprisen jeg så på 4 00 holdt og DIS ikke gjorde det lavere etter turen så jeg det var trading lavere etter timer, men Interactive Brokers og TD Ameritrade viser sluttkursen på 110 06 i dag mot 110 02 jeg så nøyaktig på 4 00 Noen ganger settes prisene lavere, men jeg har kanskje lucked her ute. Du kan se min kommentar fra siste par minutter her på YouTube. Februar 3, 2017. Som jeg nevnte i går i innlegget mitt, planla jeg å selge et IWM-nakent sett hvis prisen gikk litt i dag Prisen tømte ikke, og jeg skrev puten likevel bestemte jeg meg for sysselsettingsdata og det bullish overgangen til 10-dagers glidende gjennomsnitt over 20-dagers glidende gjennomsnitt var nok av grunn til å gjøre handelen, særlig siden jeg fortsatt er under 50, selv etter denne handelen. Mens IWM handlede på 136 60, solgte jeg en IWM 135-årig nøkkelsett for 2 31 og mottok 229 90 etter å ha betalt 1 10 i provisjon jeg valgte å selge mars-saken mot april-satsen for en bedre årlig gevinst og fordi jeg skjønte at jeg skulle selge den nærmere utløpet først og spre noen av mine neste handler lenger ute på kalenderen Ved midten til slutten av neste uke, når jeg forventer å komme seg rundt til en annen handel, vil marsuttene bare være om lag fem eller fem og en halv uke og vil ikke ta med premiene jeg liker for risikoen . Du kan se meg gå gjennom handelen i denne videoen. 2. februar 2017.Gjort under Finans - 2. februar 2017.Jeg gjorde den første handelen i min nye konto som ble finansiert i dag kjøpte jeg en MDY-put og solgte 2 forskjellige MDY-sett Ved en lavere streik for å betale for det lange settet Mens MDY handlet på 306 01, kjøpte jeg for å åpne en MDY 305-pute i 11 05 og solgte to MDY 290-putter for 6 29 hver jeg fikk 152 69 for forholdet spredningen som rammet på 1 53 etter at jeg hadde betalt 0 31 i provisjon. Min ordre var for 1 45, men innså at etter at jeg hadde ferdig med videoen under at den ramte for 1 51, bare etter at jeg senket grenseordren til 1 45 fra 1 50 Det har skjedd med meg tidligere med interaktive meglere og er alltid en bonus for å få mer enn du godtar å akseptere. Jeg vurderer en naken satt på IWM neste, men med diagramoppsettet, trodde jeg at jeg skulle gi det en annen dag eller to. Du kan se min handelslogikk i denne videoen som jeg lagde inn da jeg lagde bestillingen gjennom den utløses. 1. februar 2017.Gjort under Finans - 1. februar 2017. Med kontoen min i limbo under overgangen til en ny konto, var Januar en blid måned for mine investeringer. Det vil endres i februar. Jeg klarte å trekke litt gevinst takket være min eneste posisjon som Disney DIS, jeg startet måneden ved å trekke ut 75 000 for å flytte til min nye individuelle konto, dro jeg DIS på kontoen i et forsøk på å kutte tapet og muligens til og med gjøre det til en fortjeneste Så langt har det jobbet, men jeg har fortsatt to og en halv uke til å gå. Jeg avsluttet januar med en netto likvidasjonsverdi NLV på 17.884 22 og en netto aktivitetsverdi på 17.883 79 i henhold til Interactive Brokers IB etter slutt Desember med en NLV på 92.244 41 og trekker tilbake 75.000. Forskjellen i månedens sluttverdier minus uttaket min, ga meg en gevinst på 639 81,3 71 på papir for januar y og en realisert gevinst på 0 siden jeg ikke hadde noen avsluttende handler, mottok jeg 78 i utbytte fra DIS-aksjene i januar Quicken rapporterte at jeg har en kontoverdi på 17.883 78, en krone under det jeg sier at IB har jeg ikke plaget å lage en justering siden jeg håper å ha min DIS dekket ringe ferdig i pengene, så jeg kan selge min. January 30, 2017.Filed under Finance - 30. januar 2017.Jeg postet en ny video i ettermiddag om hvordan du bruker min naken setter regneark Dette regneark sammenligner valg av nakne put-alternativer Mine videoer vil vise dette regnearket når jeg skriver nakne putter og syntes det var fornuftig å få denne forklaringen der ute før jeg begynner å legge ut aktuelle handelsvideoer. Forhåpentligvis får jeg min første handel i denne uken i min nye konto siden sjekken er planlagt å tømme på torsdag Selv om dagens lysbilde fortsetter inn i torsdag, tror jeg det vil være en god tid å begynne å bygge opp kontoen min, egentlig selv om jeg kan få flere dager til å handle lavere for å hjelpe mine inngangspunkter. For de av dere hvem lastet ned en av de forrige versjoner av dette regnearket, er dette ikke så annerledes, men har noen subtile endringer som gjør det bedre, kanskje jeg er partisk Hvis du allerede har tweaked en tidligere versjon, tviler jeg på at det er verdt å erstatte det og måtte lage oppdateringer på nytt Hvis du ikke bruker et regneark for å sammenligne dine nakne put-valg, er dette et godt utgangspunkt. OK, jeg er veldig partisk. Du kan finne mitt nye, nakne setter regneark og et par andre nyttige på min Excel regneark for alternativ. January 27, 2017.Jeg postet min første YouTube-video i morges Du kan se den under eller direkte på min nye YouTube-kanal. Det er ikke veldig bra å se på vanlige My Trader s Journal lesere siden du alle vet disse grunnleggende poengene, men jeg skjønte Jeg bør begynne med et høyt overblikk over opsjonshandel og enkeltkontrakt og samtaler jeg ikke dekker spreads kombinasjoner eller greker eller noe utover hva som passer inn i en meget bred sammendrag for en nybegynner. Min nye konto vil bli finansiert fra neste gang to dag, og jeg vil prøve å komme til handel og legge igjen handler igjen snart etter at sjekken har slettet. I mellomtiden vil jeg sette pris på at noen liker at du kan gi videoen min for å få meg startet på høyre fot. Det samme gjelder for abonnementer på kanalen min, alle synspunkter, likes, og abonnenter vil hjelpe meg å vokse kanalen og ideelt sett få en god dialog igjen i kommentarfeltet her og der. Takk for din fortsatte støtte og seere. January 23, 2017.Gjort under Finans - 23. januar 2017. Jeg hadde ingen alternativer utløper fredag, men fant tid til å åpne min nye konto hos Interactive Brokers på fredag, så jeg kan komme tilbake til vanlig handel med full balanse igjen. Jeg sendte sjekken min for den nye kontoen i fredag ​​ettermiddag s mail , så det skal komme til IB i morgen eller onsdag, og da har jeg tilgang til midlene den første hele uken i februar etter den nødvendige 10 dagers hold på sjekker. Den eneste posisjonen jeg har på kontoen min er med Disney DIS jeg har 100 aksjer jeg er lang og med en dekket samtale det er ut av pengene, jeg kan til og med rulle min DIS-dekkede ring lavere eller bare selge den når jeg ny konto er finansiert, bare så jeg kan begynne å ren igjen Siden jeg ikke klarer det i dag, kan jeg bare vente på å se hvordan DIS beveger seg i løpet av de neste ukene Måten markedet beveger seg, kan det ha vært bra for meg å være i kontanter akkurat nå. January 11, 2017.Disney DIS er den eneste aksjen jeg har på kontoen min nå og har prøvd å bestemme seg hvis jeg skulle avslutte med et tap eller holde fast på en gevinst valgte jeg sistnevnte og planlegger å gjøre dette arbeidet gjennom et dekket anrop Mens DIS handlede på 109 30, solgte jeg en 110 februar dekket anrop for 2 45 og mottok 244 32 etter betaler 0 68 i provisjon. Min kostnad per aksje er 112 01 etter fradrag av 2 99 premie jeg mottok fra min opprinnelige korte put som ble tildelt Hvis denne februar dekket anrop er tildelt, vil jeg ha en gevinst på 43 00 Det er ikke mye, men det er gevinst Denne summen inkluderer ikke 149 i utbytte jeg mottok siden det ble tildelt aksjene på th er poeng, jeg ville bare komme ut i nærheten av breakeven i skattemessige hensyn før jeg begynner over. Å se på hva jeg har fått eller tapt på en handel, er bra for å lære av feil og suksesser, men det er ikke det som vanligvis skal drive en handel Avgjørelse utenom en skatteimplikasjon hvis jeg er nær en gevinst blir klassifisert som langsiktig. Den mer viktige avgjørende faktoren er hvor mye du kan vinne med aksepteringer Off on Sold DIS Covered Ring for februar.

No comments:

Post a Comment