Saturday 11 November 2017

Forex Tdi Ea


Tdi Metatrader Indikator Detail. Tdi Forex Indikator kan enkelt lastes ned uten kostnad Dette er absolutt en slags Forex indikator som er kompatibel med Metatrader 4 og Metatrader 5 Det er via denne nettsiden at man kan studere Tdi Forex indikator fullstendig Med denne indikatoren , Metatrader, uansett hvilken versjon det kan være, vil absolutt fungere i mirakler. I et forsøk på å presentere for deg akkurat hva Tdi vil se ut når det er blitt installert på Metatrader, er et bilde inkludert. Ta en titt på bilde og hvis du er overbevist om at det er indikatoren som kan gi deg mange fordeler, så last den ned nå Er du ikke fornøyd med denne typen indikator Da må du se på vår Oscillator-indikatorkategori for flere metatrader-oscillatorindikatorer som du kan velge fra. Du kan se under bildet av Tdi når du har lastet ned og satt opp det i Metatrader. Vise bildet kan bidra til å oppmuntre deg til å laste ned denne indikatoren. Likevel, hvis t hans indikator er ikke den typen du søker etter, bare besøk vår Oscillator-indikator for den fullstendige oversikten over oscillatorindikatorer vi presenterer. Vi verdsetter faktisk hvis du tar litt tid på å rangere indikatoren. Dette vil videre fortelle oss nøyaktig hvor effektiv vår indikator er i tilfelle du har gjort det bra Hvis du gjør dette, vil andre brukere være oppmerksomme på nøyaktig hvor effektive disse indikatorene er. Du kan også hjelpe oss videre når du klikker på deleknappen slik at vår forexindikatorsamling vil bli sterkt publisert på web Vi takker deg, og vi verdsetter det faktum at du investerte litt tid til å sjekke ut og lastet ned vår Tdi. Related Posts. Leave a Reply Avbryt svar. Login eller Register. Skriv inn brukernavnet ditt og passordet ditt nedenfor for å logge inn skjemaet under for å registrere. Enter Din e-postadresse for å tilbakestille passordet ditt. Mest nedlastede indikatorer. 2017 Alle rettigheter reservert. Funn indikatoren den har disse Externs. when du bruker iCustom må du passere alle Externs. double iCustom streng-symbolet, int tidsramme, strengnavn int modus, int skift. - Parametre innstilles om nødvendig De bestilte parametrene og deres rekkefølge må stemme overens med avkallingsordren og typen eksterne variabler av den tilpassede indikatoren. Finn indikatoren den har. Eksterne. Når du bruker iCustom, må du passere alle Externs. double iCustom streng symbol, int tidsramme, streng navn int modus, int skift. - Parametre sett om nødvendig De bestått parametrene og deres rekkefølge må stemme overens med avkallingsordren og typen eksterne variabler av den tilpassede indikatoren. Du må passere alle de eksterne. Er du sikker, har jeg følelsen, hvis jeg ikke sender noe av Parametrene det ringer iCustom med standardinnstillingene til indikatoren. RaptorUK Nei, ikke sikker på, prøv det og se om det fungerer. Takk for raske svar. Jeg har nettopp prøvd å gi alle parametere av iCustom-anropet, men det gjør det ikke endre problemet jeg kjørte det i strategi testeren og det gjør ikke noe handel Det gir meg bare 130 bestillingen mislyktes i journalen. Det som også fant ut, er at det ikke viser kjøpsfase kommentaren selv om den grønne linjen er over den røde linjen Dette kan være et tegn på feilen. Du må passere alle eksterne som andre påpekte. Du må velge hvilken buffermodus før skiftet 0.130 er et separat problem. EA må justere for 4 5 siffermeglere. 25 poeng er 2 5 pips på en 5-sifret megler mindre enn MarketInfo Symbol, MODESTOPLEVEL Punkt 30 poeng 3 0 pips på IBFX På ECN meglere må du åpne først og deretter sette stopper. Det har også funnet ut at det ikke viser kjøpsfasekommentaren selv om den grønne linjen ligger over den røde linjen Dette kan være et tegn på feilen. Er du på en 5-sifret megler hvis du er din SL, er bare 2 5 pips og kan være for nær, også din salgsordre skal være hos Bud, flytt din SL og TP lenger unna og test. ERRINVALIDSTOPS , 130, Stopp er for nært, eller prisene er feilberegnet eller unormalisert eller i åpen pris på en ventende ordre. Prøvet kan bare gjentas hvis feilen oppstod på grunn av prisforløpet. Etter 5 sekunders eller flere forsinkelser er det nødvendig for å oppdatere data ved hjelp av Refreshpriser-funksjonen og forsøke å forsøke hvis feilen ikke forsvinner, må alle forsøk på handel stoppes, programlogikken må endres. Er du på en 5-sifret megler hvis du er din SL, er bare 2 5 pips og kan være for nært, også din salgsordre bør være på budflytt SL og TP lenger unna og test. ERRINVALIDSTOPS, 130, Stopp er for nært, eller prisene er feilberegnet eller unormalisert eller i åpen pris for en ventende ordre. Prøvet kan bare gjentas hvis feilen oppstod på grunn av prisforløpet Etter 5 sekunders eller flere forsinkelser, er det nødvendig å oppdatere data ved hjelp av Refresh Rates-funksjonen og foreta en prøveversjon. Hvis feilen ikke forsvinner, må alle forsøk på handel stoppes, programlogikken må endres. Du må passere alle eksterne som andre påpekte. Du må velge hvilken buffermodus før skiftet 0,130 er et separat problem. EA må justere for 4 5 siffermeglere. 25 poeng er 2 5 pips på en 5 siffermegler mindre enn MarketInfo Symbol, MODESTOPLEVEL Poeng 30 poeng 3 0 pips på IBFX På ECN meglere må du åpne først og deretter sette stops. Thanks to y alt Nå er det jobber Takk sååå mye. Jeg kom sammen TDI trading metoden for noen måneder siden Det er et manuell handelssystem der ute utviklet av Dean Malone og jeg tynn K det er også en Synergy-tråd et sted i dette forumet For å være ærlig er jeg ikke en stor fan av sitt nyeste system fordi det er for mye bekreftelse som skjer frem til du har lov til å gå inn i handel. Og så vidt jeg vet, er Dean Malone for det meste avhengig på sitt TDI-system som ble publisert først tilbake i 2006 2007 Uansett gjorde jeg mye backtesting og jeg er virkelig overbevist om TDI, noe som vanligvis ikke er tilfelle. Mange av dere har kanskje lagt merke til dette selv. Du ser en ny indikator som du gjorde ikke komme over før, og du er super fornøyd med det for de første dagene, etterpå ser du ulemper og fortsetter å lete etter nye. Det er flere versjoner av TDI ut for øyeblikket. Den vanlige og glattede er lagt inn i vedlegg for de interesserte Følgende bilde viser disse to TDI-versjonene som gir kjøpesalgssignalet i den daglige USD CHF som jeg radomly plukket bestemme for deg selv, hvilken er bedre IMO over tid, de utligner seg. En annen viktig i tradin g TDI er tidsrammer I Daily, ukentlig eller til og med månedlig vil jeg si at en langsiktig investor kan handle signalene alene uten å bekrefte en annen, større tidsramme. Men hva med de små, hva med handelsmannen som vil gjør hans daglige 50 pips Min backtesting antyder at handel bare fra et 5 Min kart er noen ganger litt farlig I disse tilfellene vil du ha ytterligere bekreftelse på høyere tidsrammer Det sies at 5Min-60 Min bekreftelse er noe du kan handle eller 15 Min - 240 Min Her er et eksempel på en dag med DAX-handel For øvrig er det bare å handle med selve signalet, og det er ikke veien å gå i den opprinnelige forstanden. Du vil være sikker på hvor TDI Cross skjer. Jeg vil snakke om dette om et minutt. Du kan se bare handel 5Min-signaler gir deg mange handler og samlet per dag vil du fortsatt arkivere 10-50 Dax poeng Etter spredning betaler jeg 1 poeng spredt, noe som er rolig konkurrent. Du kan også gjøre dette for noe valutapar. Leter du etter det samme d ay, men nå har vi bekreftelse fra 60Min-diagrammet. Det betyr at retningen som 60 Min-diagrammet gir oss, er den eneste som handles. Også viktig å nevne, vi bruker selgesignalet på 5Min-diagrammet for å avslutte handelen igjen og vente på en ny kjøp signal for å komme inn i neste. Hva kan vi se jeg regnet med begge versjoner Handelen med 5 Min kart bare fra 08 00 til 17 35 Dax Lukk 23 Handler, 119 poeng totalt den dagen For hver handel 1 poeng spredt i mitt tilfelle, gjør du matematikken Jeg må også innrømme det store trekket gjort oss til bare 70 pips, og teller bare fra diagrammet er ikke 100 nøyaktig selv om vi gjør det 100 poeng, fortsatt veldig bra. Vi kan se på samme dag 9 11 2012 nå 60 Min kort kommer inn i spill som den større tidsrammen 60Min forteller oss Fra 8-10 er vi nede fra forrige dag, vi vender opp til 11, så fra dette punktet på bare ta handler jeg også beregnet dette fra diagrammet 14 Handler, totalt 104 poeng, også veldig bra. På denne dagen var begge handelsstilene pr unødvendig Et annet poeng vi må nevne Vi har alltid trukket ut når motgangssignalet kom opp, så vi kunne ha trukket tidligere med flere poeng før, da indikatorer signaliserte slik, for eksempel stearinlys viste farge eller. Vi snakker om inngangspunktet for en andre Når den røde linjen er over den gule MBL og det grønne krysset til oppsiden og vi er mellom 50 og 68, er det normalt en trendhandel Når den grønne har vært ute av VB og er til og med under 32 eller over 68 det er en mottreng handel, og du kan være ganske sikker på at minst profitttaket tar plass i et minutt. For de større tidsrammer som er veldig sanne, for de mindre er det vanskeligere å påpeke. Hva med varierende markeder Ja dette finner sted selv på mindre tidsrammer, så Dean Malone la til en volatilitetsindikator for å holde seg utenfor disse handlingene. Ikke en dårlig ting å gjøre. Jeg gleder meg til ideer her. Slik unngår du en slags handler. En annen ide om meg. Bare handle mellom bestemte tider. For DAX vil dette bety Onl y handel åpningen fra 8-11 12, opphold ut til 14 og handel USA åpningen til DAX avsluttende auksjon på 17 35 Men det er vanskelig si enda vanskeligere for valutaer Men her kan vi si Stay out of Asia økt sikkert og vente på London åpning. Så samlet poenget mitt er Er det mulig å lage en EA ut av denne ganske enkle metoden jeg ser frem til noen ideer tanker på. Jonny473 Jeg kom langs TDI trading metoden for noen måneder siden Det er et manuell handelssystem ut der utviklet av Dean Malone, og jeg tror det også er Synergy-tråd et sted i dette forumet For å være ærlig er jeg ikke en stor fan av hans nyeste system fordi det er for mye bekreftelse på gang før du får lov til å gå inn i handel Og så langt som jeg vet, har Dean Malone for det meste avhengig av sitt TDI-system som ble publisert først tilbake i 2006 2007. Uansett gjorde jeg mye backtesting og jeg er virkelig overbevist om TDI, noe som normalt ikke er tilfelle. Mange av dere har kanskje lagt merke til dette selv Du se en ny indikasjon Ator at du ikke kom over før, og du er super fornøyd med den for de første dagene, etter at du ser ulemper og fortsetter å lete etter nye. Det er flere versjoner av TDI ut for øyeblikket. Den vanlige og glatte er lagt opp i vedleggene for de interesserte Følgende bilde viser disse to TDI-versjonene som gir kjøpesalgssignalet i den daglige USD CHF som jeg radomly plukket bestemme for deg selv, hvilken er bedre IMO over tid, de utligner seg. En annen viktig for handel med TDI er tidsrammer I Daglig, ukentlig eller månedlig vil jeg si at en midtfristig investor kan handle signalene alene uten at det er bekreftet en annen, større tidsramme Men hva med de mindre, hva med handelsmannen som vil gjøre sin daglige 50 pips Min backtesting antyder at handel bare fra et 5 Min diagram er noen ganger litt farlig. I disse tilfellene vil du ha ytterligere bekreftelse på høyere tidsrammer. Det sies at 5Min-60 Min bekreftelse er noe du kan handle eller 15 Min-240 Min Her er et eksempel på en dag med DAX-handel For øvrig er det bare å handle selve signalet, ikke veien å gå i den opprinnelige forstanden. Du vil være sikker på hvor TDI Cross skjer jeg vil snakke om dette om et minutt. Du kan se bare handel 5Min-signaler gir deg mange handler og totalt per dag vil du fremdeles arkivere 10-50 Dax poeng Etter spredning betaler jeg 1 poeng spredt, noe som er stille konkurrent du kan også gjøre dette for alle valutapar Lar vi se på samme dag, men nå har vi bekreftelse fra 60Min-diagrammet. Det betyr at retningen som 60 Min-diagrammet gir oss, er den eneste som handles. Også viktig å nevne, vi bruker selgesignalet på 5Min diagram for å avslutte handelen igjen og vent på et nytt kjøpssignal for å komme inn i neste. Hva kan vi se jeg regnet med begge versjoner Handelen med 5 Min diagram kun fra 08 00 til 17 35 Dax Lukk 23 Handler, 119 poeng totalt den dagen For hver handel 1 poeng spredt i mitt tilfelle, gjør du matte I må også innrømme det store trekket gjorde oss kun 70 pips, og det er ikke 100 nøyaktig selv om vi teller bare 100 poeng, selv om vi gjør det 100 poeng, fortsatt veldig bra. Vi kan se på samme dag 9 11 2012 nå 60 Min diagrammet kommer inn i spill som den større tidsrammen 60Min forteller oss Fra 8-10 er vi nede fra forrige dag, vi vender opp til 11, så fra dette punktet på bare ta handler jeg også beregnet dette fra diagrammet 14 Handler samlet sett 104 poeng, også veldig bra. Så på denne dagen var begge handelsstilene lønnsomme. Et annet poeng vi må nevne. Vi tok alltid ut når motgangssignalet kom opp, så vi kunne ha trukket tidligere med flere poeng før, når indikatorer signaliserte det, for eksempel lys slått farge eller. Vi snakker om inngangspunktet for et sekund Når den røde linjen er over den gule MBL og det grønne krysset til oppsiden og vi er mellom 50 og 68, er det normalt en trendhandel når den grønne har vært ute av VB og er til og med under 32 eller over 68 th Ats en motstridshandel, og du kan være ganske sikker på at minst gevinster tar plass i et minutt. For de større tidsrammer som er veldig sanne, for de mindre er det vanskeligere å påpeke. Hva med varierende markeder Ja dette finner sted selv på mindre tidsrammer, slik at Dean Malone la til en volatilitetsindikator for å holde seg utenfor disse handlingene. Ikke en dårlig ting å gjøre. Jeg gleder meg til ideer her. Slik unngår du den slags handler. En annen ide om meg. Bare handle mellom bestemte tider. For DAX ville dette bety Bare handel åpningen fra 8-11 12, opphold ut til 14 og handel USA åpningen til DAX avsluttende auksjon på 17 35 Men det er vanskelig si enda vanskeligere for valutaer Men her kan vi si Stay out of Asia økt sikkert og vente på London åpner. Så samlet poenget mitt er Er det mulig å lage en EA ut av denne ganske enkle metoden jeg ser frem til noen ideer tanker på. Velkommen til eliten delen og takk for at du begynner denne interessante tråden For å starte hvis du ikke har det men vi har ganske mange forskjellige versjoner av TDI her, og kan lage en versjon ved hjelp av omtrent hvilken som helst indikator. Det er også snakk om en spin-versjon ved hjelp av et sortiment av adaptive band. Så langt som å lage en Ea, ville det si mulig.

No comments:

Post a Comment